Retourzendingen
Hieronder staan de drie voornaamste redenen waarom producten retour gestuurd worden. Wanneer de cartridges niet werken, is het vaak niet nodig om de cartridges retour te sturen omdat je het probleem vaak zelf op kunt lossen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is de ‘automatisch updaten functie’ op jouw printer uitschakelen.
De producten werken niet – of niet naar behoren
Wanneer je de juiste producten hebt ontvangen maar ze niet werken, is het belangrijk om allereerst een instelling op jouw printer te controleren. Het is namelijk noodzakelijk om de ‘automatische updates’ functie op jouw printer uit te zetten. Deze functie is door de printerfabrikanten in het leven geroepen omdat ze proberen te voorkomen dat onze, veel goedkopere, huismerk producten correct kunnen functioneren in jouw printer. In 95% van de gevallen zal het uitschakelen van deze functie ervoor zorgen dat onze huismerk producten correct werken. Het uitzetten van deze functie heeft geen effect op de werking van jouw printer en je printer gaat ook niet sneller kapot. Als je hulp nodig heeft bij het uitschakelen van deze functie, kun je contact met ons opnemen.
Je hebt de verkeerde producten ontvangen
Het kan voorkomen dat je de verkeerde producten ontvangt. Wanneer dit gebeurt, neem dan contact met ons op. Wij geven je dan ons retouradres en sturen direct de juiste producten naar jou op.
Je hebt kapotte of lekkende producten ontvangen
Heb je kapotte of lekkende cartridges ontvangen, neem dan direct contact met ons op en wij sturen nieuwe cartridges op. Hierbij zullen wij wel vragen om een foto van de kapotte of lekkende cartridges. In veel gevallen hoef je de kapotte cartridges niet retour te sturen.