Tips
Er is een kleine kans dat de cartridges die wij opsturen in eerste instantie niet werken. Vaak kun je dit probleem zelf oplossen door de ‘automatisch updaten functie’ op jouw printer uit te schakelen. Door het uitschakelen van deze functie zorg je ervoor dat je altijd kunt blijven printen met onze goedkope huismerk inktcartridges en toners. Ook gaat je printer niet sneller kapot of slechter printen door het uitschakelen van deze functie.
FAQ (Veelgestelde vragen)
De bezorgkosten bedragen € 3,95 per bestelling.
Is je bestelling meer dan € 50, dan zijn de bezorgkosten gratis.
Onze verzendpartners zijn DPD, DHL en PostNL. Wanneer het mogelijk is verpakken wij jouw bestelling in een brievenbuspakket waardoor je in veel gevallen niet thuis hoeft te zijn om jouw bestelling in ontvangst te nemen.
In veel gevallen nemen wij de retourkosten voor onze rekening. Bijvoorbeeld wanneer de producten beschadigd zijn, wij de verkeerde producten gestuurd hebben of wanneer de producten niet werken. Ook heb je het recht om de producten te retourneren zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen na aankoop van de producten.
Voordat je producten retourneert moet je ons wel eerst even een mail sturen. Dit kan naar het volgende email adres: support@inktgoed.nl
Als je niet thuis bent om jouw bestelling in ontvangst te nemen, wordt deze in veel gevallen bij de buren afgegeven. Ook proberen wij jouw bestelling, wanneer mogelijk, te versturen in een brievenbuspakket. Hierdoor hoef je in veel gevallen niet thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Daarnaast hebben al onze pakketjes een track & trace code waardoor je gemakkelijk kan zien wanneer jouw bestelling geleverd wordt.
Vandaag voor 17:00 besteld? Morgen in huis!
Besteld op | In huis op |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Bij extreme drukte bij onze verzendpartners DHL en PostNL, kan het voorkomen dat een pakketje enkele dagen langer onderweg is. Dit is echter buiten onze controle. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op en wij lossen het direct op!
Momenteel hebben wij geen locatie waar je producten af kunt halen. Wij versturen al onze producten direct vanuit ons magazijn. Mogelijk komt er in de nabije toekomst wel een locatie waar je jouw bestelling kunt afhalen.
Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren of wijzigen wanneer jouw producten nog niet verzonden zijn. Als je jouw bestelling wil annuleren of wijzigen dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Dit kan via het volgende email adres: support@inktgoed.nl
Je kunt bij ons veilig betalen via iDeal of Paypal. Dit zijn de twee meest gebruikte en meest veilige betaalmiddelen in Nederland.
Je kunt jouw lege cartridges en toners inleveren bij een inleverpunt bij jou in de buurt. Vaak is dit in een supermarkt bij jou in de buurt. Je ontvangt hier geen vergoeding voor, maar vaak wordt de opbrengst hiervan gedoneerd aan een goed doel.
Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet in huis? Neem dan even contact met ons op en wij lossen het direct voor je op!
Is je bestelling niet compleet, beschadigd of verkeerd? Neem dan direct contact met ons op en wij zorgen voor een passende oplossing!